Weer bijna een jaar voorbij…

Zo wat gaat de tijd snel en wat een hectische periode wereldwijd. Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen waar dat kan en tevreden kunnen zijn met een beetje minder, door te delen met degene die al dat beetje minder hadden en het nu waarschijnlijk niet redden. Ik ga er altijd vanuit dat een mens van binnenuit goed is (ja, er zijn een paar uitzonderingen helaas) en vanuit zijn of haar perspectief het goede doet. Sta eens stil…kijk om je heen…neem eens de tijd om na te denken waar je mee bezig bent en of het zo gaat in de richting van jouw hart.

Dit jaar hebben wij veel geleerd en wij zijn tot de conclusie gekomen, de marketiers onder ons krijgen nu de slappe lach ;-), dat een goed product zich niet vanzelf verspreidt, zoals een virus dat helaas wel doet. Wisten wij veel… in mijn jaarplan stond voor wat betreft de marketing dat de rest wel vanzelf zou gaan ?

Ook hebben we ons partnermodel geheel gewijzigd en verkopen we vanaf volgend jaar onze licenties rechtstreeks aan klanten, als een klant dan nog services/dienstverlening er omheen wenst, kan hij zelf kiezen welke IT dienstverlener dat voor hem mag doen. We geven de keuze dus aan de eindklant, die beslist want die is verantwoordelijk voor zijn eigen data!

Voor het verspreiden van een goede oplossing hebben wij nog drie dingen nodig: Branding, Front End Marketing en Back End Marketing. Toen wij onze producten een naam hebben gegeven, TSMS en VDSS… hadden we geen enkel marketing voor ogen. Laten we eerlijk zijn een jaar geleden wisten we eigenlijk nog niet echt wat Marketing was. We wilden een goede oplossing bouwen en dat is inmiddels gelukt. Wij zijn trots op zowel VDSS als ook TSMS en onze volgende wens is om onze oplossing zo breed als mogelijk aan te bieden, zodat de klanten er gebruik van kunnen maken, hackers geen kans krijgen en uitval wordt voorkomen!

Met de Branding zijn we al gestart, leuk nieuw logo is bijna klaar en we zetten Fryslân op de kaart! De naam is dit keer uitspreekbaar en herkenbaar en dat zijn toch de minimale eisen voor een goede start van Branding. We gaan onze klanten uitleggen wat we doen en vooral wat wij voor hun kunnen betekenen. Ook kunnen we dankzij ons nieuw leveringsmodel onze prijzen rechtstreeks naar de eindmarkt communiceren. 

Ik heb dus zin in volgend jaar, leuk om iets te doen wat we nog niet eerder gedaan hebben en ik hoop dat we heel veel bedrijven kunnen helpen met onze oplossingen, zodat zij kopzorgen minder hebben en aan hun eigen business kunnen werken.

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2023 toe en heb je interesse om verder kennis te maken, click me dan maar aan.

Mijn LinkdIn: Aukje Weening